Any nou, disseny renovat!

Publicat per Comunicació FASTT el

Presentem la nova imatge corporativa que acompanyarà al Fastt a partir de l’edició 2021. Encara que sigui un disseny renovat, mantenim l’essència que hem volgut transmetre des del primer moment.

El logotip del Fastt està format per dues parts ben diferenciades. El cos de la paraula i la destacada doble “t”, encara que aquesta vegada aquestes quedin més dissimulades. Les dues “t” s’identifiquen dintre de la imatge corporativa com un dels objectius del Fastt: unir L’Alt Empordà per a oferir una oferta cultural variada i de qualitat. És per això que Teatre i Territori significa tant pel festival.

Els colors han sigut un element identificatiu del Fastt 2020. Per això, i perquè creiem que els colors de l’Empordà són els que més ens representen, mantenim els colors de l’any passat per les edicions futures.

Finalment les dues noves icones representatives de la nostra comunicació. Es concep com un segell únic per identificar el festival tant en xarxes com en documents oficials.

El disseny del logotip i de la nova imatge corporativa ens l’ha fet la meravellosa Desirée Lopez