El FASTT proposa una nit de dansa amb dos espectacles diferents. Una dansa apassionada que trobada el seu sentit més por en la repetició i la catarsi per una banda, i un contrast entre la realitat aparentment perfecta amb un interior desert per l’altra.
Coincidint amb el FASTT a Rabós, els cellers de la zona oferiran un tast dels seus vins. Els cellers que participaran són el Celler Castelló Murphy, el Celler Rim, el Celler Contraban i Can Casanovas. Podreu tastar els seus vins a partir de les 19.30 h, quan s’obriran les portes. Com és habitual, la Bistrovan oferirà sopar.
Sinopsi:
La contemporaneïtat sacseja els més vulnerables, margina els inadaptats que es debaten entre la rebel·lió i la docilitat. La peça Los Perros proposa un estat de resistència; com gossos que es troben, que comparteixen alegria i dolor, que cauen i s’aixequen, que ballen, que es rebel·len a través de l’amor, per trobar el sentit de les seves vides. Una dansa apassionada que troba el seu sentit més pur en la repetició i la catarsi: ballar fins a l’extenuació, bordar fins a l’últim alè, viure fins a desmaiar-se.
Dos espectacles de dansa en una sola nit
Durada: 30 min
Aquesta peça està signada per la reconeguda companyia navarresa Led Silhouette amb la direcció artística de Marcos Morau, coreògraf de la prestigiosa companyia de recorregut internacional La Veronal.
Direcció del projecte
Led Silhouette
Idea i direcció artística
Marcos Morau
Coreografia
Marcos Morau en col·laboració amb els intèrprets
Intèrprets
Jon Lopez i Martxel Rodriguez
Textos
Carmina S. Belda
Traducció
Gaizka Sarasola i Mattane Rodriguez
Veu en off
Oier Zuñiga
Direcció tècnica i disseny de la il·luminació
Andoni Mendizabal
Disseny de so
Juan Cristóbal Saavedra
Col·laboració especial
Verde Prato
Escenografia
David Pascual
Fotografia
Irantzu Pastor
Confecció del vestuari
Cobos Vestuario
Màscares i atrezzo
Juan Serrano – GADGET Efectos Especiales
Pròtesis
Martí Doy
Producció i distribució
Led Silhouette
Assistent de producció
Nagore Martinez
Amb el suport del programa
DNA del Departamento de Cultura del Gobierno de Navarra
INNOVA Cultural de Fundación Caja Navarra – Fundación “La Caixa”.
Aquest espectacle va néixer d’una imatge, purament com a punt de partida. Com es mouria aquesta imatge? Qui la mou? És real? La peça explora el contrast entre la realitat aparentment perfecta amb un interior desert, un espai en el qual la línia divisòria entre realitat i falsedat s’ha difuminat.
Durada: 15 min
Primer premi i premi del públic popular al Certàmen Coreogràfic de Sabadell 2019.
Coreografia finalista al concurs 33 Certmenmen Coreografico de Madrid 2019.
Seleccionat per Red Acieloabierto i dFeria 2020.
Primer premi al Certamen Coreogrficfico DanzaXtrema 2020
Direcció, creació i interpretació
Alexa Moya Panksep i Júlia Godino Llorens
Col·laboració amb
The Backyard Collective
Disseny d’il·luminació
amb la col·laboració de Llorenç Parra
Fotografia
Machias Bosschaerts, Kurt Van der Elst, Rosor Llorens Garangou i Gorka Bravo
Agraïments
Kavka, Escola de dansa Dansamar, Rosor Llorens Garangou, Machias Bosschaerts, Gallery Geukens & De Vil, Festival To Be, Geert Belpaeme, Sismògraf d’Olot, L’Estruch Fàbrica de Creació, DeSingel, Margot Masquelier, Anna Tejero i Iris Borràs.